Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Albert Einstein se ovšem nestravoval podle Vašich rad.

0 0
možnosti
Foto

Vy víte, jak se Einstein stravoval? Já ne. Ale nejspíš máte pravdu.

A myslíte, že by mu moje rady prospěly nebo uškodily? A ovlivnily by jeho myšlení?

Lidské tělo je náramně přizpůsobivé. Zvládne dlouhodobě udivující extrémy - a přitom je pořád schopné docela dobře myslet. Pokud nemá tak dlouhodobý nedostatek jódu, aby mu to zamlžilo myšlení a podobně.

Člověk asi může dostat geniální nápad i v okamžiku vrcholné únavy.

Já myslím, že málokdo se bude stravovat přesně podle mých rad (včetně mě samotné), ale že stojí za to se nad nimi zamyslet a aspoň něco si z nich vzít.

Že zákazů a příkazů bylo dost. Ale že naši dávní předkové sežrali na co přišli (rozmanitě v době hojnosti).

A že kdo nekrmí dobře mikrobiom, ten má - lékařsky podloženo - zaděláno na problémy. I když ani tak není vůbec vyloučené, že se dožije osmdesátky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 8,14
  • Průměrná čtenost 1517x
Jsem bytostně programátorka a pesimisticky naivní idealistka. Toužím po světě, kde jsou lidé rozumní, vzájemně spolupracují a pomáhají si, aby bylo na světě co nejlépe. Snažím se, aby všechno dobře fungovalo a ušetřilo co nejvíc práce.

Seznam rubrik